Сайтът на Hotz работи предимно B2B и не продава на дребно. Въпреки това, нашият екип от копирайтъри състави отделна страница-презентация за всеки един от трите продукта на бранда, използвайки B2C съдържание. Отличната презентация измества конкурентните брандове от съзнанието на потребителия и създава търсене на пазара за бранда, който рекламираме.
Също така, решавайки проблемите на крайния потребител, така помагаме и на посредника, който пазарува от нас на едро, да продава по-бързо и лесно стоката си. Win-win-win!
Важен ли е дизайнът?
Да, но с едно условие!
Добрият и отличителен дизайн предимно има за цел да подкрепи посланието, което брандът изпраща до потребителя. В този смисъл дизайнът има голямо значение, НО не по-голямо от това на самото послание.
Това се вижда от графиките, който нашите графични дизайнери създадоха, за да направят информацията за продуктите на Hotz по-лесно смилаема и интересна.
Дизайнът на един уебсайт не бива да бъде самоцелен. Дизайнерите на Brain Spot са резултатно ориентирани и като такива знаят как да моделират визията на уебсайтовете за максимален брой продажби и достоверност.