В днешно време, присъствието в онлайн пространството е от съществено значение за успеха на всеки един бизнес. Уебсайтът, не просто представлява твоя бранд - той е най-добрият продажбен инструмент, който работи непрекъснато, 24/7. Освен да представя продуктите или услугите, той трябва да бъде изграден като автоматизирана система, готова да ангажира и конвертира посетителите - в клиенти, чрез структурирани продажбени фунии. В същото време, уебсайтът е ключов инструмент за събиране на данни и анализиране на потребителското поведение, което ти позволява да бъдеш по-прецизен и информиран в бизнес решенията.
Baba's Soapery
Baba's Soapery
При създаването на уебсайта на Baba’s Soapery се стремяхме да предадем уникалното усещане за ръчно произведената козметика, още с влизането в сайта. Използвахме меки пастелни цветове, които отразяват естетиката на сапуните и запазихме цветовата гама, съчетавайки я с индивидуални авторски илюстрации за всеки продукт и раздел на сайта. Променихме структурата и продажбената фуния, въвеждайки концепция за комплекти и подаръчни кутии, както и добавихме повече информация за каузата на бизнеса, за да засилим връзката с клиентите.
Подходът ни към уебсайта на консултантска компания Novek, беше да го направим, не просто корпоративен, а интерактивен, полезен и лесен за навигация. Структурата му е като една безкрайна фуния, която води потребителите през всички европейски програми, като в същото време ги обучава и подготвя максимално, за да направят правилния избор за себе си. Благодарение на модерния и привлекателен дизайн, Novek привличат повече клиенти, различавайки се коренно от конкурентите си.
ГПС България е бизнес с над 25 годишна история в сферата на гпс услугите. При тях е много важно, не само вдъхването на доверие в посетителите на сайта, но и тяхното обучение и даване на правилен отговор. Структурирахме услугите им, като решения на конкретни проблеми, с цел потребителя да разпознае себе си в проблема, който има, а решението е конкретна от услугите на бизнеса. Отново сме подходили с безкрайна фуния, която практически затваря потребителя в сайта, докато не стигне крайната цел, а именно записване на консултация.