TikTok - платформата, която промени “играта” в дигиталния маркетинг.
Милиони потребители всеки ден, както и възможност да достигаме органично до тях. Звучи повече от перфектно!
А, ти използваш ли TikTok за да увеличиш продажбите и потока от клиенти за бизнеса си?
Mobisector
Mobisector
Чрез индивидуална стратегия ние от Брейн Спот успешно представихме Mobisector в платформата TikTok, постигайки впечатляващи резултати само за 8 месеца. Mobisector е онлайн магазин за техника, а както знаем в онлайн търговията продажбите много често не са импулсивни, а напротив – премислени и следствие на задълбочени проучвания. Благодарение на креативността и експертизата, с която разполага екипа на Брейн Спот, създадохме забавни и атрактивни видеа, които привлякоха вниманието на стотици хиляди потребители.
Обратно на очакванията, TikTok се представи изключително добре за ГПС България – B2B бизнес, в сферата на GPS услугите. Първоначалната стратегия, съдържаше сериозно бизнес съдържание, което показва успешни кейсове, но ангажираността и резултатите, не бяха достатъчни. Брейн Спот подходи с креативност и създаде информативно и забавно съдържание, което постигна стотици хиляди гледания и нови запитвания още първия месец.
Когато става въпрос за стартиращ бизнес едно от задължителните неща е тест на пазара. Тук, Tik Tok служи за изключително мощен и доста по-евтин социален канал, който ни дава възможността за кратко време и изцяло с органично съдържание, да изтестваме нашия нов продукт/услуга и дали пазара е готов за него. Резултатите, които генерирахме са стотици хиляди гледания, запитвания за б2б проекти, както и 500 потребители, които са се абонирали и чакат първия продукт.